OUT OF THE BOX

Slide MART GROEN // EIGENAAR Ik heb altijd geleerd om binnen de lijntjes te kleuren maar het beste werk ontstaat juist als je af en toe even buiten de lijntjes gaat. Even de kaders loslaten. Even de geest van het slot halen en op de vrij-stand zetten. Pas als je echt buiten de kaders durft te denken is er ruimte voor iets nieuws.

Ik laat mij heel graag inspireren door de dingen om mij heen. Gewone alledaagse dingen maar ook juist de dingen die zomaar op mijn pad komen. Dingen die mij raken. Dat is bijzonder.

Daarom is het mijn missie geworden om anderen ook te inspireren en... te 'raken'.
Ik heb altijd geleerd om binnen de lijntjes te kleuren maar het beste werk ontstaat juist als je af en toe even buiten de lijntjes gaat. Even de kaders loslaten. Even de geest van het slot halen en op de vrij-stand zetten. Pas als je echt buiten de kaders durft te denken is er ruimte voor iets nieuws.

Ik laat mij heel graag inspireren door de dingen om mij heen. Gewone alledaagse dingen maar ook juist de dingen die zomaar op mijn pad komen. Dingen die mij raken. Dat is bijzonder.

Daarom is het mijn missie geworden om anderen ook te inspireren en... te 'raken'.

MART GROEN // EIGENAAR

Ik heb altijd geleerd om binnen de lijntjes te kleuren maar het beste werk ontstaat juist als je af en toe even buiten de lijntjes gaat. Even de kaders loslaten. Even de geest van het slot halen en op de vrij-stand zetten. Pas als je echt buiten de kaders durft te denken is er ruimte voor iets nieuws.

Ik laat mij heel graag inspireren door de dingen om mij heen. Gewone alledaagse dingen maar ook juist de dingen die zomaar op mijn pad komen. Dingen die mij raken. Dat is bijzonder.

Daarom is het mijn missie geworden om anderen ook te inspireren en… te ‘raken’.

Inmiddels alweer een paar jaar oud maar het blijft nog steeds een van mijn favoriete advertenties. Ultieme eenvoud. Een concept om trots op te zijn. Het heeft dan ook de nodige reclameprijzen in de wacht gesleept. Zonder mijn toenmalige zakenpartner en copywriter Ralph Wilmes, was deze advertentie er nooit gekomen. Favourite Inmiddels alweer een paar jaar oud maar het blijft nog steeds een van mijn favoriete advertenties. Ultieme eenvoud. Een concept om trots op te zijn. Het heeft dan ook de nodige reclameprijzen in de wacht gesleept. Zonder mijn toenmalige zakenpartner en copywriter Ralph Wilmes, was deze advertentie er nooit gekomen. All Time Favourite

Slide NEVER STOP EXPLORING Ik doe de dingen die ik graag doe en ondanks dat ze nogal verschillend zijn hebben ze blijkbaar allemaal iets met elkaar te maken.

Als Art Director probeer ik mensen te raken met communicatie. Maar ook als DJ op het prachtige Ibiza raak ik mensen met mijn muziek. En als laatste kan ik mensen ook echt diep in hun lichaam en geest raken met een van mijn healing sessies.

NEVER STOP EXPLORING

Ik doe de dingen die ik graag doe en ondanks dat ze nogal verschillend zijn hebben ze blijkbaar allemaal iets met elkaar te maken.

Als Art Director probeer ik mensen te raken met communicatie. Maar ook als DJ op het prachtige Ibiza raak ik mensen met mijn muziek. En als laatste kan ik mensen ook echt diep in hun lichaam en geest raken met een van mijn healing sessies.

“Mart is a very professional and clever art director, always thinking in opportunities and business. This combination makes him very valuable for small, medium and big advertising clients. He’s always willing to think along and not just being ‘The Stubborn Creative’. He’s a real wingman, fighting for each client’s interests and a pleasure to work with creative-wise.”

Edward den Ouden // copywriter // advertising creative