Samenwerkingen.
Als conceptdenker en art director werk ik niet alleen rechtstreeks voor de opdrachtgevers van Bolster & Pit maar word mijn expertise ook ingehuurd door marketing en designbureaus. Zo heb ik onlangs in samenwerking met Anthem WorldWide Amsterdam een aantal Social Media campagnes ontwikkeld voor Tiense Suiker Belgie.
Sommige dingen moet je niet veranderen.
De harde suikerklontjes van Tiense suiker bestaan 115 jaar en hebben daarom een aangepaste 'classic' verpakking gekregen. Om deze verpakking onder de aandacht te brengen zijn de eigen social media kanalen van Tiense Suiker ingezet.
Deze video op Youtube, facebook en instagram laat zien dat het luisteren naar muziek in de loop der tijd heel erg veranderd is, maar dat je sommige dingen niet moet veranderen.

Tiense Suiker is trotse partner van de Special Olympics België, een organisatie achter hét sportieve evenement voor atleten met een verstandelijke beperking.
Vanuit de thematiek van Tiense - Sweet little moments - bedachten we 'Sweet moments of Glory'. Elke atleet wil namelijk zijn of haar 'Sweet Moment Of Glory'.
De filmpjes laten de spelers met met een verstandelijke handicapt zien tijdens de voorbereidingen voor deze Special Olympics. Op social media werken bezoekers opgeroepen om deze spelers een hart onder de riem te steken en via Facebook alvast aan te moedigen.
Achteraf kon men op een speciale actiewebsite de 'Wall of Glory' bekijken. Actiefoto's van de Olympische Atleten.

Sweet Christmas 4 all
Vanuit de gedachte 'Sweet little moments' bedachten we dat we tijdens de kerstdagen de mensen die het niet zo ruim hebben een 'sweet little Christmas' zouden kunnen geven.
Daarom hebben we een actie bedacht om zowel klanten als vrijwillegers van de voedselbank in het zonnetje te zetten. Middels korte filmpjes op Social media krijgen de bezoekers inzicht in indrukwekkende verhalen en via een speciale website (sweetchristmas4all.be) kunnen mensen deze klanten een online kerstkaartje versturen. Zodat ze met de donkere dagen toch niet helemaal alleen zijn.
Voor de klanten van de voedselbank die geen huisadres of e-mail hadden hebben we de kaarten laten uitprinten en tijdens kerst in de voedselbank aangeboden.
Hieronder zie je een aantal filmpjes van 2018 en 2019.
Bekijk ook deze voorbeelden:
ONLINE MARKETING // GRAPHIC DESIGN // ADVERTISING // EVENT MARKETING // GUERRILLA MARKETING // RETAIL MARKETING // MULTIMEDIAAL // SALES PROMOTION
Of ga terug naar de homepage
Share this Post