
Multimediaal
Het woord zelf wordt niet veel meer gebruikt maar als het even kan proberen we de consument te inspireren op een plek die wat ons betreft het best is. Een niet logische plek is vaak goed omdat de consument daar de reclameradar nog niet aan heeft staan. Zo zijn bierviltjes in de kroeg in sommige gevallen een erg goed medium. Maar ook dubbel gevouwen flyers in de kroeg met een boodschap over wel of niet ‘roken’. Als je beter kijkt blijkt het om een kledingmaker te gaan die o.a. smokings op maat maakt.


nijntje krijgt een nieuwe kamer
Heuga tapijttegels heeft de licentie van Nijntje verworven en dus hebben ze ons gevraagd om een ontwerp te maken voor hun tapijttegels. Om deze tegels onder de aandacht te brengen hebben we naast gewone reclame ook een opvallende brochure gemaakt in de vorm van een echt nijntje boekje.
Een eigen nijntje verhaaltje speciaal voor Heuga waarbij nijntje een hele nieuwe kamer krijgt. Uiteraard staan er achterin ook nog afbeeldingen van de diverse patronen die te leggen zijn. De boekjes lagen bij de tapijtwinkels en familiebeurzen. Wij hebben het patroon bedacht, maar ook de verpakking en in elke doos van 6 tegels een nijntje mobiel voor aan het plafond van de kinderkamer met alle nijntje figuren.
En als je een hele bus ter beschikking hebt om een gratis lijndienst te promoten dan moet je dat ook zoveel mogelijk duidelijk maken… met de bus zelf.




Specials, spectualars, digiborden. Alles is tegenwoordig mogelijk. Maar echte damp – van de kou – uit de neusgaten terwijl er sneeuw ligt bij de Jaarbeurs – dat was wel opvallend als je in de rij stond om naar het warme binnen te gaan.
Bekijk ook deze voorbeelden:
ONLINE MARKETING // GRAPHIC DESIGN // ADVERTISING // EVENT MARKETING // GUERRILLA MARKETING // RETAIL MARKETING // MULTIMEDIAAL // SALES PROMOTION
Of ga terug naar de homepage
Share this Post